Voorbereiding Zuidelijk deel van Afrika 2016

22 juli 2016 - Antwerpen, België

Dag Familie, Vrienden, Collega's,

2 jaar geleden gingen wij met ons gezin voor de eerste maal op grote reis.  We beloofden de kinderen dit in 2016 opnieuw te doen (naar een ander continent dan).   We wilden naar Zuid Amerika, maar dit leek ons wat duur.  Dus besloten we opnieuw naar Zuid Afrika te gaan.  Enkele van ons zijn daar al eens geweest (eigenlijk iedereen behalve Kika), maar we weten dat het daar super is.  De kinderen zouden Afrika nu echt kunnen beleven.  Vorige maal was Aîm 3 en Ayko 2.   We besloten om ditmaal zo veel mogelijk te kamperen.  Het Zuidelijk deel van Afrika is dan ook een kampeerregio.  In november startte de voorbereiding.  Lezen, vergelijken, activiteiten boeken,...

Afrika is dan ook geheel anders reizen dan Thailand.  Meer voorbereiding moet hieraan voorafgaan.

We vroegen aan Barbe en Frank om mee te gaan.  Zij zagen dit volledig zitten, maar kunnen maar 8 dagen mee.  De eerste dagen hebben we dan alvast fijn gezelschap.

Veel leesplezier!

1. Annik rookx:
    23 juli 2016
    Goei reis
  2. Lucien:
    Goede reis,veel plezier
  3. Chantal:
    23 juli 2016
    In een vliegje ga ik mee.+_ 9 jaar waren AIM en Ayko nog heel klein,een reis om nooit te vergeten. Stukken gaan jullie terug zien vermoed ik toch,als je daar zit kunnen Vake,Moeke en ik goed met jullie meevolgen., herleven in die jaren.Tof was dat.Ik wens jullie een zeer goede vakantie.we denken aan heel het gezinnetje kusjes mamy. E
  4. Frederique:
    24 juli 2016
    Fijne reis
  5. Claude:
    26 juli 2016
    Er zijn 2 blogs in omloop 1: voorbereiding zuidelijke etc
    En 2: de stubbekes in zuidelijke etc een deel gebruikt de 1 en een deel gebruikt de 2
    Kusjes
  6. Marie-Luce:
    28 juli 2016
    Het avontuur is ondertussen begonnen... Veel plezier