Dag 24: 18 augustus 2016: Kosi Bay

18 augustus 2016 - Kosi Bay, Zuid-Afrika

Kika is gek van de jack russel hier en wil vandaag met hem spelen.   We staan daarom vandaag weer eens wat later op.  We ontbijten laat, lezen wat en genieten van de rust.  Rond 15u gaan we naar de ingang van het park van Kosi Bay is een natuurreservaat net aan de kust en bestaat uit 4 meren waarvan de laatste uitkomt in de Indische Ocean.     Op de meren wordt er nog gevist, volgens een techniek van 400 jaar geleden (zonder netten, maar met vallen en met speer).  De jongens willen niet mee, dus gaan Vincent, Krista en Kika eens met z'n drietjes.   Aan de ingang, waar we een permis kopen voor morgen, vragen we of even naar het grote meer mogen gaan kijken.  We krijgen 30 minuten.  Kika geniet nog van een ijsje en we rijden de 4X4 route naar beneden.  Het blijkt hier heel mooi en alvast de moeite.  Dat beloofd voor morgen.  Morgen hebben we een kanotrip geboekt en gaan we snorkelen in de riviermonding.  Terug aan ons hutje maken we ons voor de laatste maal een lekkere bbq en kruipen opnieuw vroeg onder de wol.  Het is volle maan en we verwachten de weerwolven deze nacht.

1. Marie-Luce:
    20 augustus 2016
    Wat een korte mededeling???? Wij onze laatste dag in Italië en het regent pijpestelen, pffffff spijtig!
  2. Christella:
    20 augustus 2016
    Hoe is het met de dolfijnen? Je hebt ze toch niet gemist?
  3. Lucien:
    Weerwolfen gezien?
  4. Griet:
    21 augustus 2016
    Krista, dat draad je zit nog steeds op de lens van je fototoestel precies ? Of is het een kras ?
    En ik ben ook erg benieuwd naar die dolfijnen !
    Xxx
    Griet
  5. Krista Van Boeckel:
    21 augustus 2016
    Griet,
    Idd iets op de lens, maar wij krijgen het hier niet af.