Dag 6: 04 augustus 2019: terug naar Panama City

4 augustus 2019 - Panama City, Panama

Na het ontbijt vanochtend in Casa Congo, sluiten we dit hoofdstuk af.  We neem opnieuw de bus, stappen over in Colon en rijden naar Panama City waar we door een Uber terug in ons vertrouwde hotel Tryp By Windam worden afgezet.

We leggen ons aan het zwembad, nemen een duik ik het bubbelbad en bereiden ons voor op de trip naar San Blas.  Voor al diegene die de komende twee dagen een verhaal verwachten.  Het is wachten tot 7 augustus, want vanaf morgen half 5 in de ochtend hebben we geen wifi meer.

Tot dan!

1. Werner:
    5 augustus 2019
    Knappe bus :-)
  2. An:
    Knap uitzicht vanuit de jacuzzi! Het ziet er wel uit alsof uw Vake dat nog nooit heeft gedaan😂
  3. Veerle:
    5 augustus 2019
    Tof om te volgen! Geniet ervan!
  4. Mariette Van boeckel:
    nu hebben wij ook een gedacht van de chiclette bus, en waarom weent mijn broer in het bubbelbad
  5. Marie-Luce:
    6 augustus 2019
    Tante Mariette heeft gelijk, het lijkt wel alsof onze papa aan het wenen is... hopelijk is het van de slappe lach