Dag 15: 13 augustus 2019: Santa Fé

13 augustus 2019 - Santa Fé, Panama

Erica laat elke namiddag het ontbijt van de volgende dag in de ijskast (eieren, worstjes, fruit, brood, boter, koffie, confituur) zetten, zodat ze we dit zelf kunnen maken.  Eigenaardige manier van ontbijt serveren.  Zelf zit Erica gans de dag op het terras.  Weinig activiteit bij haar.  Ondertussen lieten ex-collega'tjes van de Link weten wat er met Inge gebeurde.  Verschrikkelijk.  We zijn er niet goed van.

Het weer ziet er al wat beter uit, dus besluiten we om ons een trip met de paarden te boeken voor morgen bij Coffee Mountain Inn en daar geeft de eigenares ons een tip om te gaan wandelen via een verharde weg door de jungle.  We rijden naar daar en starten de tocht.  We zijn niet gecharmeerd en gaan dus niet ver en besluiten om toch een korte wandeling te doen naar 1 van de watervallen die Santa Fé rijk is.  We vinden deze niet onmiddellijk en rijden nog 20 minuutjes verder naar het uitkijkpunt van het nationaal park.  Mooi, maar nu missen we toch de zon.

Op de terugweg valt ons oog op de ingang van de wandeling naar de waterval. Een stijle en glibberige afdaling.  Vake, Krista en Aïm besluiten rechtsomkeer te maken, terwijl Ayko, Kika en Vinnie de trip verder zetten.  Het blijkt niet ver meer te zijn.  We komen met 5 minuten verschil weer bij de auto.  We rijden terug naar het dorp en bezoeken en niet veel betekend marktje.  Krista vindt er toch een paar oorbelletjes voor 3 dollar.  Verkocht! We rijden terug naar de lodge voor onze dagelijkse apero en spelen nog een spelletje yatzee.

Ons diner bestaat uit wrap.  We keuvelen nog wat na en hopen morgen op nog beter weer.

1. Marie-Luce:
    17 augustus 2019
    Die paarse bloemetjes hebben ze hier ook in thailand