Dag 6: Gamedrive en weg naar Makgadikgadi Pans

31 juli 2016 - Khama Rhino Sanctuary, Botswana

We spreken af om vandaag om 7 uur op te staan en onmiddellijk naar dieren te gaan zoeken.
De zoutpannen zijn mooi, maar de wind heftig. Hierdoor was het moeilijk om dieren te spotten.  Geen enkele neushoorn aangetroffen.
We rijden ongeveer 2 uurtjes rond tot we aan de picknickspot komen.  Daar ontbijten we en dan rijden we het park uit richting ons volgend avontuur. Onderweg komen we heel wat kleine dorpjes tegen. De wegen zijn nieuw, maar het landschap niet zo spectaculair.  De ongevallen, die we onderweg tegenkomen, waarschuwen ons dat we voorzichtig moeten rijden.  Er rijden hier heel wat gekken rond….
515 km verderop komen we aan de bij Planet baobab, onze kampplaats voor vandaag.  Het is hier mooi en de verblijfplaats heeft een tof zwembad.  Aïm wil eens voelen hoe koud het water is en plons met kleren en al in het water.  Tja dat is nu typisch iets voor Aïm.
De kindjes kleden zich snel om en springen het ijskoude water in.
Hier hebben ze WIFI, maar hiervoor moeten we wel betalen.  Hanne verjaart vandaag, dus sturen we haar een berichtje.  Ook Frank verjaart vandaag en hij trakteert ons allen op een etentje in het restaurant.  Fijn voor ons allen om eens zelf niet te hoeven koken.

Planet Boabab:  3/5 (een mooi zwembad, ontbijt is duur en wifi kost niet weinig geld).