Naam:
715
Video’s:

Over ons

De Stubbekes,

Hoi lezers, wij, de Stubbekes, zijn een familie van 5. Mama Krista (43 jaar), Papa Vincent (45j), Aim (14j), Ayko (11j) en Kika (5j).  Samen zijn we bekend als Kava.  Dit is een bed and breakfast die wij uitbaten (http://www.bed-and-breakfast-kava.be).  De bed and breakfast ontstond mede uit onze passie voor reizen.   Maar dit zorgt er natuurlijk ook voor dat we niet veel tijd hebben om te reizen.

Wij hebben samen verschillende hobby's: Koken, reizen, tennissen, skiën en zeilen.

Over onze reis

Onze eerste grote reis met 5 was onze reis naar Thailand in 2014.  Voor de eerste maal trokken we er met het gezin op uit met de rugzak en kozen hiervoor één van de meest toegankelijke landen voor kinderen: Thailand.

We doorkruisten het land 5 weken en werden geconfronteerd met lekker eten, toch een beetje goed weer (het is regenseizoen) en veel leute!

Nu in 2016 trekken we naar het Zuiden van Afrika (Zuid Afrika, Botswana, Zimbabwe, Mozambique) en hopen op veel wilde dieren.

Onze planning:

Soweto

Marakele National Parc (ZA)

Rhino Sanctionary (Botswana)

Matobo (Zimbabwe)

Kruger (ZA)

Covane lodge (Mozambique)

Bilene (Mozambique)

Ponto D ouro (Mozambique)

Veel plezier met het lezen van onze blog

Bezochte landen

Wij hebben 7 landen (3%) bezocht:

België, Frankrijk, Indonesië, Nederland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.