Dag 30: laatste dag in Koh Phangan

14 augustus 2014 - Koh Phangan, Thailand

De laatste dag in Koh Phanghan spenderen we door weeral niks te doen.  Nu komen we onze ligstoel enkel af om ver in de zee in te wandelen.  Een hond loopt ver met ons mee en geeft niet af.  Vincent blijft het langst van al in de zee en ziet nog heel wat vissen.  We spelen allerlei spelletjes in het zwembad en ik neem tijd om eindelijk eens wat verder te geraken in mijn boek.  Van de drie boeken heb ik er nog geen enkele uitgelezen.  Geen tijd! Kan je dat nu geloven?
We wilden nog even naar het stadje, maar van al dat luieren word je moe en beslissen we om niet ver meer te gaan.  We nemen onze aperetief bij zonsondergang.  Hier op de eilanden blijkt het altijd goed weer te zijn en dat is een fijn gevoel.  We beslissen, in gezamelijk overleg,  om nog een laatste maal te gaan eten in dat supergoedkoop eettentje Mel's place.  Ook daar zien ze ons graag terugkomen.  Op de weg er naar toe, komen we een babyhpgekko tegen.  Ayko vangt het en wil het mee naar huis nemen. Dat gaat natuurlijk niet, dus laat hij het noodgedwongen vrij.  Hopelijk vindt het zijn familie terug.  Opnieuw een lekkere maaltijd en onze dagelijkse cocktails.   Morgen vertrekken we alweer naar onze laatste bestemming Koh Samui.  Het was hier super!

1. Lucien:
    18 augustus 2014
    Het was een mooi en plezant om de reisblog te lezen
  2. Marie christine:
    19 augustus 2014
    Geniet er nog van!
  3. Michelle:
    19 augustus 2014
    Het was supper om zo, stiekem in je binnenzak, mee te mogen reizen. Dank u!
  4. Christella:
    20 augustus 2014
    Toch wel plezant mee te kunnen reizen.
    Geniet nog maar wat.