Dag 1: 26 juli 2016 vertrek

26 juli 2016 - Antwerp, België

Om 11:00u staan we vertrekkensklaar.  Inge, Carl, Julie, Marie-Luce, Hanne en Yonah komen ons nog even uitwuiven.  Twee uur rijden naar Dusseldorf.  We boekten er een vlucht naar Johannesburg met British Airways (via Londen).  De stress nam toe toen we in de garage, waar we een staanplaats voor onze auto reserveerden, geen enkele plek vonden.  Waar parkeren we nu? na 15 minuten rondrijden ziet de Vinnie plots een plekje.  Oef!  Nergens een karretje te vinden. Gelukkig dat we onze vlucht nog halen.
Het vliegtuig is vrij nieuw en Kika wordt verwelkomd door de piloten in hun cockpit.  een goede start van ons nieuw avontuur  Stipt op tijd vertrekt in Heathrow onze vlucht naar Zuid Afrika.  Wat een opluchting dat er veel beenruimte is.  Na ons diner nog een filmpje meepikken en dan trachten we toch onze ogen wat dicht te doen, zodat we morgen uitgerust in Johannesburg aankomen.

British Airways: 4,5/5 (scherm van Vinnie haperde en men had na het eten toch nog eens mogen rondkomen met drinken, stickertjes voor Kika waren tof en Kika was even piloot)