Dag 22: 16 augustus 2016: een dagje niksen en een korte wandeling naar de waterval van Bulembu

16 augustus 2016 - Bulembu, Swaziland

Vandaag slapen we uit.  We doen enkel iets als we er zin in hebben.  Na een stevig ontbijt beslissen we toch om nog even een wandelingetje te maken.  Er zijn in Bulembu 2 kleine wandelingen aangeduid.  We beslissen ze alle twee te doen.  Na een half uurtje stappen komen we aan bij een kleine waterval.  Natuurlijk is dit niets vergeleken met de vorige twee, maar zo houden we ons toch bezig.

Bulembu is een klein dorpje in Swaziland, net aan de grens met Zuid Afrika.  Het is in privé-eigendom en doet alles voor de gemeenschap.  Er wonen in het dorp 350 weeskinderen en het dorp heeft een eigen honingfabriekje en een eigen fabriek om water te bottelen.  Je kan ze allen bezoeken, maar daar hebben we eigenlijk geen zin in.  We beslissen hen wel te steunen door hier in de avond een pizza te eten en nog enkele souveniertjes mee te nemen.  Verder doen we vandaag niks.  We komen er eindelijk eens toe om samen een spelletje te spelen.  Deze reis begint stilaan ook wat vermoeiend te worden.  Krista probeert nog wat te bloggen,  maar het internet is zo slecht dat het amber gaat.  Ze houdt het uiteindelijk voor bekeken.

Bulembu lodge:  3,5/5 (allemaal wat vergane glorie en betalend internet dat niet werkt. Toch alle opbrengst is voor de gemeenschap)

1. Inge:
    16 augustus 2016
    Oooo succes met de go pro! We rekenen op mooie beeldjes!
  2. Hilde matthyssens:
    16 augustus 2016
    Genoten heb ik zeker! Tot snel!
  3. Claude:
    17 augustus 2016
    Het is allemaal zo fijn om te zien. geniet nog veel van alles xxx
  4. Marie-Luce:
    17 augustus 2016
    Tof! Hopelijk lukt het met de dolfijnen!
  5. Werner:
    Goede reis nog!
  6. Christella:
    18 augustus 2016
    Nog fijne dagen en toch maar terug naar huis komen. Wij beginnen jullie te missen.
  7. Kirsten:
    18 augustus 2016
    Nog veel plezier! En genieten maar !
  8. An:
    20 augustus 2016