Dag 18: 12 augustus 2016 Tzaneen en de Debengeni waterval

12 augustus 2016 - Tzaneen, Zuid-Afrika

Wauw wat een luxe.  Vandaag wordt het ontbijt voor ons klaar gemaakt. We worden verwend met een lekkere yoghurt met vers fruit en muesli.  Daarna nog een broodje met boerewors en een eitjes.  Onze buik wordt rond gegeten.  Rond 12 uur vertrekken we naar Debengeni watervallen.  Omdat er een roadblock is en het heel wat uren in beslag zou nemen om deze voor bij te komen, worden wij uit de stad geleid.  Het is niet ver rijden tot aan de waterval.  We zijn de eerste bezoekers.  Opnieuw weer een mooi plaatje.  We volgen de rivier een stukje naar beneden, maar plots stopt de wandeling.  Dan maar terug.  Kika en Krista baden hun voeten in het koude water en wachten op de jongens die het toch wat avontuurlijker zien en op de rotsen wilden gaan kijken hoe diep het nog was.

Er wordt nog wat geravot, maar zwemmen durven we toch niet.  We rijden terug naar huis en passeren nog eerst een checkers.  Veel en verse producten in deze winkel.  Dat is precies lang geleden dat we dit nog zagen.  We kopen wat lekkers voor de middag en wat hapjes voor de aperitief.  Terug in de lodge, blijkt opnieuw dat onze foto's van het toestel zijn gewist.  Dit is al de derde keer dit verlof.  Geen foto's van de waterval dus.  Kika en de kinderen wagen het erop om in het koude zwembad te duiken.   's Avonds maakt Henk voor ons een lekkere bbq en om 23 uur kruipen we onder de wol.

1. Inge:
    13 augustus 2016
    Foto s gewist???? Spoken op verlof??? Zoek de mol...
  2. Lucien:
    13 augustus 2016
    Das spijtig van de foto,s,weet je al wat M.R is?
  3. Christella:
    13 augustus 2016
    Hoi, Spijtig van de foto's, want dan is alles nog "echter"
    Het reisverslag doet het ook wel hoor
  4. Barbe:
    14 augustus 2016
    jammer van de foto's. Toch raar hé? Maar jullie verslag ik ook leuk.
  5. An:
    14 augustus 2016
    Hey stubbekes! Vanaf nu volgen wij jullie ook mee! Wat een mooie reis! Onze reis in thailand loopt ten einde en wij hebben veel tips uit jullie thailand-blog gehaald. En op jullie geluk geklonken bij bobbys place!!:-)). Al jullie ervaringen nu, komen ons ook nog ns van pas, denk ik. Groetjes en tot eind augustus! An-Werner-Antje-ona
  6. Marie-Luce:
    14 augustus 2016
    Foto's gewist! Ik dacht dat enkel grote sukkels als ik dat kan overkomen... Dus conclusie, dat is wel heel raar! X