Dag 15: weinig gedaan

30 juli 2014 - Hang Dong District, Thailand

Wat kan ik zeggen over vandaag: we hebben lekker lang geslapen en nog wat blijven hangen bij het zwembad van Little village.  Om kwart voor vier brengt Hans ons naar de bushalte.  Onmiddellijk stopt de gele songwaeh en een half uur later staan we terug in Chiang Mai.  Daar stopt ook onmiddellijk de bus om ons naar Rainforest Boutique hotel te brengen.  We krijgen daar onze vertrouwde kamer.  Toen we er vertrokken was ik er mijn regenjas vergeten, maar men had deze zorgvuldig voor mij bewaard.  Gelukkig dat ik deze dit verlof nog maar 1x heb moeten bovenhalen, maar het geeft toch een zeker gevoel van veiligheid dat ik deze terug heb.
We crashen met de airco aan.  Vaak is dit voor ons toch wat koud, maar nu was het toch welgekomen.  Opnieuw gaan we op zoek naar eten.  Het centraal station is 8 minuten wandelen, verder is hier niets te zien in de buurt.   We gaan ergens binnen waar het ons aangenaam leek : rodsiang.  Superlekker gegeten.  Het valt ons op dat dit gezellig restaurantje nog niet op tripadvisor staat.  Daar zullen we verandering in brengen.  Er speelde een duo en Kika stal mee de show door er een dansje te placéren, jammer dat ik de video niet kan delen op de blog....
Dat was het voor vandaag.  Slaap wel!
Rating kids
Zwembad:  4,5 ( je kon nog steeds nietnonder water kijken)
Avondeten:  4 ( spagetti voor kids was lekker, maar wat te veel gepeperd)