Dag 12: 06 augustus 2016: dagje relaxen

6 augustus 2016 - Victoria Falls, Zimbabwe

Vandaag staat in het teken van relaxen.  We doen vandaag niks.  We worden gewekt door wat kleine aapjes en nemen ons een lekker warme douche.  Daarna trekt Krista richting bar (niet voor den drank, maar omdat ze daar enkel wat deftig internet hebben).  Omdat we de volgende 4 dagen geen internet hebben, moeten we ervoor zorgen dat we vandaag een andere planning hebben.  Hard werken geblazen terwijl de kindjes zwemmen in het koude zwembad.

Tijdens de middag lunchen we ter plaatsen en ook in de avond wordt er hier gegeten.  We worden hier nog verwend met een extra optreden dans.  Op het einde van de dag is iedereen tevreden.  De kinderen hebben genoten van een dagje vrij en Krista heeft snel een nieuwe planning in elkaar gestoken.  We cancelden onze eerste nacht in Kruger en zorgen ervoor dat we ook op 14 augustus in Kruger zijn.  We bezoeken hiervoor Tzaneen in het centrum van Zuid Afrika, zullen kort Swaziland aandoen en gaan nog, voor we zwemmen met de Dolphins, naar Kosi Bay.  Dit maakt dat we slechts 20km in Mozambique moeten rijden en we zonder enige risico nog naar de Ponto D'Ouro kunnen gaan.  Daar wacht de lang verwachte trip "zwemmen met de Dolphins" op ons.

Rating:

Zwembad in Vic Falls: 4,5/5 (goed, maar nog niet perfect)

Eten in Vic falls rest camp: 4,5/5 (goed voor de kinderen, maar we hebben al lekkerdere stoofpotjes gegeten).

1. Marie christine:
    11 augustus 2016
    Geweldig hoor al die verhalen, geniet ervan! Je autootje staat hier braaf voor de deur. Knuffels aan jullie.
  2. Mariette Van boeckel:
    12 augustus 2016