Naam:
1058
Video’s:

Over mij

De Stubbekes,

Hoi lezers, wij, de Stubbekes, zijn een familie van 5. Mama Krista (43 jaar), Papa Vincent (45j), Aim (14j), Ayko (11j) en Kika (5j).  Samen zijn we bekend als Kava.  Dit is een bed and breakfast die wij uitbaten (http://www.bed-and-breakfast-kava.be).  De bed and breakfast ontstond mede uit onze passie voor reizen.   Maar dit zorgt er natuurlijk ook voor dat we niet veel tijd hebben om te reizen.

Wij hebben samen verschillende hobby's: Koken, reizen, tennissen, skiën en zeilen.

Over mijn reis

Onze eerste grote reis met 5 was onze reis naar Thailand in 2014.  Voor de eerste maal trokken we er met het gezin op uit met de rugzak en kozen hiervoor één van de meest toegankelijke landen voor kinderen: Thailand.

We doorkruisten het land 5 weken en werden geconfronteerd met lekker eten, toch een beetje goed weer (het is regenseizoen) en veel leute!

In 2016 trokken we naar het Zuiden van Afrika (Zuid Afrika, Botswana, Zimbabwe, Mozambique) en hopen op veel wilde dieren.

Nu in 2019 bezoeken we Panama samen met de papa van Krista. Dit maal naar de regen, maar wil je naar het regenwoud dan moet je de regen er maar bijnemen.

Veel plezier met het lezen van onze blog

Bezochte landen

Ik heb 16 landen (7%) bezocht:

België, Botswana, Cambodja, China, Duitsland, Frankrijk, Indonesië, Mozambique, Nederland, Panama, Swaziland, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zimbabwe, Zuid-Afrika.